Riešenie problému s podaním cez eDane/Win

17.03.2021

Problém nemá nič spoločné s aktualizáciou programu Podvojné účtovníctvo.

Jedná sa o to, že podanie cez starú podateľňu eDane/Win vyžaduje starý Internet Eplorer. Micosoft sa rozhodol, že starý prehliadač odstaví a v marcovej aktualizácii Windows sa volanie Internet Exploreru automaticky zmenilo na volanie prehliadača Edge (bez toho, aby to užívateľ tušil).

Riešenie - v nastaveniach Edge treba zrušiť automatické presmerovanie volaní Internet Explorer na Edge.

  • Spustite Edge

  • Vpravo hore kliknite na tri bodky ...

  • Zvoľte Nastavenia a potom Predvolený prehliadač

  • V položke Umožniť Internet Exploreru otvárať lokality v Microsoft Edgei zvoľte Nikdy, alebo Iba nekompatibilné lokality.

  • Zatvote Edge

Podanie cez eDane/Win by malo fungovať tak, ako predtým.